środa, 22 lutego 2012

Jeśli naprawdę chcesz....zacznij od TERAZ !

Blisko dwa miesiące temu udało mi się wystartować z wyjątkowym, nowym projektem jakim jest Grupa Wsparcia Wellness :) Zaczęło się niewinnie od koktajli Natural Balance z serii Wellness by Oriflame, które jak się później okazało, otworzyły nowy rozdział w moim życiu. Jednak, jak na wszystko, i na to musiał przyjść właściwy czas...

Ze względu na jedną, potem drugą ciążę, a  następnie okres karmienia piersią, długo odwlekałam możliwość przetestowania w.w produktów na sobie . Mimo iż na rynku były dostępne już od ponad 3 lat , osobiście przekonałam się o ich wyjątkowości dopiero niedawno. Po tym jak pani pediatra, jednoznacznie utwierdziła mnie w przekonaniu, że koktajle są produktami naturalnymi i w pełni bezpiecznymi dla mamy 9-miesięcznego malucha ( którego nadal karmiłam piersią) nie miałam już żadnych wątpliwości iż mogę je pić spokojnie .

 Mając pełne zaufanie do twórców Wellness by Oriflame  i stu procentowe przekonanie do właściwości samych produktów , z wielką radością zaczęłam  polecać je innym. I tak, w niedługim czasie, uzbierała się spora grupa zwolenników prozdrowotnych szejków Oriflame. W większości były to osoby ( a właściwie są, bo żyją i mają się świetnie:) ) , które z pomocą koktajlu chciały zgubić zbędne kilogramy. Nie mniej jednak należy wiedzieć, że  koktajle to zdecydowanie więcej niż produkt wspomagający proces chudnięcia. O ich zaletach jeszcze kiedyś napiszę, tymczasem jednak wrócę do mojej Grupy Wsparcia :) Muszę  przyznać, że to właśnie jej uczestniczki, zainspirowały mnie do stworzenia bloga o tematyce prozdrowotnej.

Od początku założyłam sobie, że spotkania grupy mają być czymś więcej niż tylko babskimi pogaduszkami, zafiksowanych na gubieniu kilogramów kobietek ;) Przede wszystkim zależało mi, aby program Wellness zapoczątkował w uczestniczkach nieodpartą chęć zmiany w podejściu do odżywiania. Wyrobienie zdrowych  nawyków żywieniowych, obok systematycznego wspomagania się produktami Oriflame, było i jest moim celem nr 1. Oczywiście kolejnym, bardzo ważnym, jest zarażenie pań miłością do aktywnego spędzania czasu :) O tym również niebawem napiszę więcej...

I tak oto właśnie , z myślą o osobach korzystających z produktów Wellness oraz wszystkich innych,  potrzebujących nieustannych bodźców do zmiany swoich nawyków żywieniowych, postanowiłam wprowadzić w życie kolejny projekt jakim jest ten blog :) Zwariowałam ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu ;)) na punkcie zdrowego odżywiania i bardzo chcę dzielić się tym co już wiem i czego cały czas będę się  dowiadywać, właśnie z Wami :)

No dobrze... a teraz czas na mały rachunek sumienia...

Jak zaczął się Twój dzień ? Czy masz już  powody do zadowolenia z siebie ( może jakieś zdrowe śniadanko, poranny spacerek albo trening...) ? Czy zdąrzyłaś  ( nie wiem czy jakiś Pan tu zagląda więc póki co będę zwracała się w formie żeńskiej;) ) sięgnąć już po coś super zdrowego ? Czy piłaś już dzisiaj wodę...czy tylko kawę ? A może wypiłaś już koktajl Natural Balance ?

Koniec z wymówkami i odkładaniem wszystkiego  na później.
Jeśli naprawdę chcesz zmienić coś w swoim życiu zacznij od TERAZ !

Życzę Wam Kochane miłego dnia i radości z wprowadzania zmian w swoim życiu :)
Do usłyszenia wkrótce !

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za dzisiejsze spotkanie wiele mi pomogło i rozjaśniło, jeśli chodzi o zdrowe odżywianie. Napewno wielkim wsparciem będzie ten blog. Myślę, że bardzo fajnie byłoby pomyśleć o umieszczaniu tu filmików z ćwiczeniami w stylu "Ćwicz razem ze mną, a napewno będzie Tobie łatwiej", tak jakby prowadzenie zajęć,tylko przez Intrnet. Oczywiście byłabym osobą, która z tego korzysta.
    Pozdrawiam serdecznie, Magda O.

    PS Czekam na notatkę jak chodować kiełki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Madziu, że nasze dzisiejsze spotkanie zaowocowało w Tobie pragnieniem zmiany :) Szczerze mówiąc nie sądziłam, że porady odnośnie ćwiczeń tak bardzo Was zainteresują.
    Nie mogę obiecać, że zdecyduję się na taką formę przekazu jak video, ale z pewnością będę starała się by wszystko co znajdzie się na tym blogu, było dla moich czytelników pewną formą motywacji.O kiełkach oczywiście też będzie... ale wszystko w swoim czasie;)Tak więc proszę o cierpliwość :)
    Życzę Ci Madziu wytrwałości w realizacji postawionych celów.
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas płynie i wszystko się zmienia...
      Kto wie czy Twój pomysł Madziu nie doczeka się realizacji ;)

      Pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. No właśnie ja bym chciała w końcu wziąć się za siebie i trochę więcej poruszać się. Jutro czas na fitness. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agnieszko,że również temat zdrowego stylu życia jest Ci bliski. Mam nadzieję, że mój blog będzie dla Ciebie dodatkową inspiracją :) Pozdrawiam Cię ciepło !

      Usuń