poniedziałek, 20 lutego 2012

Na powitanie

Kochani,
Witam Was na moim nowym blogu :) Dla niektórych może być on pewną niespodzianką, bo dotychczas pisałam raczej o sprawach  mniej przyziemnych niż jedzenie i aktywność fizyczna ;) Wierzę jednak w sens istnienia tego wirtualnego miejsca oraz w to, że to co tu znajdziecie zachęci Was do pozytywnych zmian w Waszym życiu. Temat dbałości o ciało jest mi bliski od lat , ponieważ  zajmowałam się nim zawodowo jako trener fitness oraz doradca kosmetyczny . Jednak sposób w jaki podchodzę do niego dziś, zupełnie odbiega od tego jak zajmowałam się nim w przeszłości. Aktualnie moja praca to coś więcej niż doradztwo... znacznie więcej niż dbałość o to co zewnętrzne.  Przyszedł czas by spojrzeć na ludzkie ciało całościowo. By zrozumieć i pomóc zrozumieć innym, że to jak fizycznie wyglądamy i jak się czujemy, w dużej mierze zależy od nas i wypływa z naszego wnętrza. To my, nikt inny, każdego dnia decydujemy o tym CO , JAK CZĘSTO,  W JAKICH ILOŚCIACH oraz  Z JAKIM NASTAWIENIEM wkładamy do naszych ust. To jak dziś wyglądamy jest tak naprawdę następstwem wszystkiego co robiliśmy lub czego nie robiliśmy przez ostatnie lata. Jestem przekonana ( w przeciwnym razie to miejsce w ogóle by nie powstało) że zdrowym, sprawnym ciałem może cieszyć się większość z nas, a mądre odżywianie  i systematyczna aktywność fizyczna, wcale nie muszą być nudne i uciążliwe. Najważniejsze to ukształtowane zdrowe nawyki, które ( jeśli tylko damy im szansę zaistnienia w naszym życiu) po pewnym czasie stają się nieodzowną częścią nas . Zachęcam więc wszystkich by raz na zawsze zerwać z cierpiętniczym podejściem do kwestii zdrowego odżywiania, które w naszych głowach kojarzy się głównie z wyrzeczeniami i niesmacznym jedzeniem. Zaś tym wszystkim, którzy od lat zmagają się z  nadwyżkowymi kilogramami, zamiast kolejnej diety cud proponuję najwspanialszy i najpewniejszy sposób na wasze problemy... świadomą ZMIANĘ STYLU ŻYCIA .  Już dziś zapraszam Was do odkrywania radości jakie daje świadome odżywianie się  oraz codzienna aktywność fizyczna.  Naprawdę warto !

Pozdrawiam ciepło i do usłyszenia wkrótce!

4 komentarze:

  1. Edytko, fantastyczny pomysł na bloog !!! Już sam tytuł bardzo mi się spodobał, a jak przeczytałam Twój dzisiejszy wpis, tylko utwierdziałam się w przekonaniu, że będę tu częstym gościem. Cieszę się, że chcesz dzielić się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem :) Pozdrawiam serdecznie Ania S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję za ciepłe przyjęcie:) Tematów do pisania długo nie powinno mi zabraknąć bo mam całą masę informacji, doświadczeń i pomysłów, którymi pragnę się z Wami podzielić. Pozostaje mi tylko lepiej się zorganizować by swoje wpisy zamieszczać w miarę systematycznie :) Oczywiście będę nad tym pracować;)

    p.s Gdzie ten elaborat ? ;)
    Oj musisz się poprawić Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra wypiję dziś koktajl.

    OdpowiedzUsuń